Informační emaily

Zákazníkům se snažíme poskytovat podrobné informace o průběhu zpracování a odeslání objednávek. Proto budete po dokončení objednávky vždy informováni emailem v některých případech i SMS. Prosíme o zkontrolování fakturačních a doručovacích údajů v objednávce, a také o kontrolu objednaného zboží. Při jakýchkoliv chybách nebo dotazech nás neváhejte kontaktovat.

Co znamenají stavy objednávek a kdy odchází mail a kdy SMS ?

První informační mail Vám zašleme ihned po objednávce, další informační maily posíláme zákazníkům o stavu objednávky. Na stav objednávky se také můžete podívat po registraci v oddělení Moje objednávky.

Čeká na uhrazení - toto je výchozí stav Vaší objednávky, jakmile objednávku odešlete my Vám zašleme mail s potvrzením objednávky a tímto stavem.

Uhrazeno vyřizuje se - tento status znamená, že jsme již požadovanou částku obdrželi. Při změně na tento stav Vám odešleme mail i SMS, aby jste měli jistotu, že je vše v pořádku.

Expedice - tento status znamená, že Vaše objednávka se právě kompletuje a probíhá její balení. Při tomto stavu Vám neodchází email, jelikož tento stav trvá z pravidla pouze několik minut.

Čekáme na doskladnění zboží - některé zboží z Vaší objednávky není skladem. Náš systém je ovšem nastavený tak, že lze vložit do košíku jen to zboží, které máme již potvrzené a odeslané od dodavatele, tzn. že zboží budeme mít skladem nejpozději do týdne. Tím se snažíme předejít nespokojenosti zákazníků. Při tomto stavu Vám dorazí mail.

Vyřízena - to Vám již zasíláme mail s informacemi, jak probíhá doručování Vaší zásilky. Je zde také číslo balíku s odkazy na detaily - sledování (trackování) balíku.

Stornovaná - v tomto případě došlo ke stornování objednávky. Odchází email.