Reklamace

V případě reklamace Vás prosíme kontaktujte nás a nezapomeňte uvést číslo objednávky.

Do emailu prosím popište závadu nebo důvod reklamace, v případě že došlo k mechanickému poškození během běžného užívání zakoupeného předmětu, pošlete nám jednu nebo dvě fotky dané závady, nejlépe ve formátu jpg. Někdy není potřeba zboží zasílat zpátky a na uznání reklamace stačí fotodokumentace.

V případě, že vada zboží není opticky viditelná (například nefunkční elektrické zařízení) zboží prosím pečlivě zabalte a pošlete na adresu naší provozovny. Zboží neposílejte na dobírku!

Reklamaci přijmeme, posoudíme a obvykle do 5 pracovních dnů vyřídíme.

Reklamační řád si můžete přečíst zde.

REKLAMACE PŘEPRAVY - POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Pozor! Při reklamaci dopravy, tedy způsobu nebo doby doručení balíku, poškození zboží při přepravě je nutné vyfotit obal, vnitřní výplň balíku, nálepky na balíku (adresát a případně nálepky "křehké") a poškozené zboží. S těmito fotkami se můžete obrátit na nás nebo přímo na dopravce a to nepozději do 3 dnů od převzetí!

Později podané reklamace (i když zjevné) nelze vyřizovat kladně.