Reklamace

V případě reklamace Vás prosíme kontaktujte nás a nezapomeňte uvést číslo objednávky.

Do emailu prosím popište závadu nebo důvod reklamace, v případě že došlo k mechanickému poškození během běžného užívání zakoupeného předmětu, pošlete nám jednu nebo dvě fotky dané závady, nejlépe ve formátu jpg. Někdy není potřeba zboží zasílat zpátky a na uznání reklamace stačí fotodokumentace.

V případě, že vada zboží není opticky viditelná (například nefunkční elektrické zařízení) zboží prosím pečlivě zabalte a pošlete na adresu naší provozovny. Zboží neposílejte na dobírku!

Reklamaci přijmeme, posoudíme a obvykle do 5 pracovních dnů vyřídíme.

Reklamační řád si můžete přečíst zde.

REKLAMACE PŘEPRAVY - POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Pozor! Při reklamaci dopravy, tedy způsobu nebo doby doručení balíku, poškození zboží při přepravě je nutné vyfotit obal, vnitřní výplň balíku, nálepky na balíku (adresát a případně nálepky "křehké") a poškozené zboží. S těmito fotkami se můžete obrátit na nás nebo přímo na dopravce a to nepozději do 3 dnů od převzetí!

Později podané reklamace (i když zjevné) nelze vyřizovat kladně.

Provozovatel webu Hafani.cz s.r.o., jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu soubory cookies pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace